Hver mandag fra kl. 13.00 arrangerer vi felles aktiviteter utendørs. Aktivitetene foregår enten på uteområdet vårt eller i naturområdene rundt senteret, og kan variere fra uke til uke.
Vi oppfordrer alle som har anledning til å delta. Aktivitetene gir mulighet for både bevegelse, sosialt samvær og gode opplevelser sammen med andre pasienter.
Ved dårlig vær eller lave temperaturer flyttes aktivitetene innendørs, slik at vi fortsatt kan gjennomføre et hyggelig og inkluderende tilbud.