Du kan reise hjem eller være borte fra senteret i helgene dersom du ønsker det. Vi ber om at du gir beskjed til resepsjonen om når du reiser og når du forventer å være tilbake. Dette er viktig for at vi skal ha oversikt over hvilke pasienter som er til stede ved senteret.

Det er opp til deg om du ønsker å benytte permisjon. Mange opplever imidlertid at et sammenhengende opphold gir gode muligheter for å fokusere på egen rehabilitering, hente seg inn og få et avbrekk fra hverdagens gjøremål.