Du er velkommen til å ta imot besøk under oppholdet. Besøkende kan oppholde seg både på rommet ditt og i våre fellesområder inne og ute.
Av hensyn til pasienter med allergi er det ikke tillatt å ta med husdyr inn på senteret.
Dersom besøkende ønsker å spise hos oss, ber vi om at dette avtales med resepsjonen på forhånd, slik at kjøkkenet kan planlegge måltidene.
Det kan også være mulig å avtale overnatting for besøkende. Dette forutsetter at rommet ditt har kapasitet til en ekstra seng. Ta kontakt med resepsjonen dersom dette er aktuelt.